11 Haziran 2014 Çarşamba

Eğitim Şart!

            “Göbeğini kaşıyan adam”
“Bidon kafalı”
“Çobanla benim oyum bir mi?”
Yukarıda yazılanlar Türk insanını betimlemek amacıyla kullanıldılar. Bunları kullanan yazar, gazeteci ve düşünürler de birileri tarafından linç edilmeye çalışıldı.
Fakat “eğri oturup doğru konuşmak” gerekmiyor mu?
Hırsızın hiç mi suçu yok?
Benim yaşadığım şehirde aşağıdaki fotoğraf bire bir yaşanıyor ve ne yazık ki insanlarımız ölüyor.
Eğer hızım biraz yavaş olsaydı ve durma olanağım olsaydı aynı görüntüyü ben fotoğraflayacaktım. Bu da bize daha gidecek çok yolumuz olduğunu gösteriyor, değil mi?



Kırmızı ışıkta duruluyor değil mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağız Tadıyla

Bir kuru yaprak yeter mutlu olmaya Bir bayrak dalgalansa yeter Varsın dallar çıplak olsun  Yeşil çimenler sarsın dört bir yanı Beyazları bol...