1 Aralık 2014 Pazartesi

Bir Kariyer Öyküsü

Bir öğrencim ile karşılaştım koridorda. Selamlaştık kendisiyle ve neler yaptığını sordum. Ben onun hala öğrenci olduğunu ve bu yıl mezun olacağını sanıyordum. Hatta stajının nasıl gittiğini sordum. O da geçen yıl mezun olduğunu, çıkış belgesini almaya geldiğini ve bir elektronik firmasında çalıştığını söyledi.
Hatta çalıştığı yer liseden bir arkadaşının imiş. Öğrencim (ÖĞRETMEN) üniversiteye gelmiş, Bilgi Teknolojileri Öğretmenliği okumuş, arkadaşı lise bitince ticarete atılmış ve şimdi ÖĞRETMEN olan arkadaşını yanında çalıştırıyormuş.
Aslında binlerce üniversite mezununun öyküsünden birisi yukarıdaki. 4-5 yıl oku, uğraş, yüzlerce sınava gir ve git arkadaşının yanında çalış. İşsiz kalsa daha mı iyi diye sorabilirsiniz halkı olarak.
Uzun uzun sohbet etme olanağı yoktu. Çünkü bir an önce belgeyi alıp gitmek istiyordu ve birkaç imza eksiği kalmıştı onları tamamlamak istiyordu.

Vedalaşıp gitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ağız Tadıyla

Bir kuru yaprak yeter mutlu olmaya Bir bayrak dalgalansa yeter Varsın dallar çıplak olsun  Yeşil çimenler sarsın dört bir yanı Beyazları bol...